Folow Me?

aQu3 k3mbALi!!!!




ya.. itu die.. tjuk ni pun menerangkan segale-galenye dh... menurut kamus dewan edisi otok aku, aque berasal dari perkataan aku yg mewakili diriku ini dan kembali bermaksud.......... kembali ah senang... huhu.... to shorten the story, ak wak blog mle r... blog lme tu aku delete sbb ader problem... ********!!!! guh r... huhu... mm.. mesti korg tertye tye.. bkpe nme blog ni plek ngt ork... huhu... sebeno-benonyer, ak un xahu dari mner dtg perkataan dsisfulgusvo tu... aku maen reke je.. ttbe je termari lam otok aku ni... so aku tulis jea... yg u + m3 + love tu pn aku xahu dtg dr aner... ttbe je jari aku taip g2... tp xpe r... mm... yg equal(=) to aku egt nok wak samer dgn kapel tp bile duk pk blk, klu org laki r yg terbc, yeorg egt aku G*Y plk! Aish... aku x g2 r... aku xwk keje yg dilaknat tuhan tu... ish3.. x baek2.... mm.. xpe r... ak chow lu.. tara... da...

2 comments:

-Bambino- said...

u + mE + l0vE = fRi3nD 4 3vA!!!
name 2 name udohh je..
bek mg tuko..
da la name same mcm cda nye..
msti dye bunyi kkg..

redhot said...

haha..ad ksedaran..bgs2..