Folow Me?

r3uNi0n.....

y0y0y0... pd cti ari tu aku tlh brkesempatan utk mghadiri mjlis ni.. ni pun sbb geng aku, nani ajk ak last minit... maser tu ari jumaat lam kul 12.3 tghri, yer ato msj ke aku tye yg ak g x ptg ni... ak pn kehairanan lntas aku pun tye r g mner?? pah2 yer kte reunion kt skkt... dgn smgtnyer aku bls r aku nok g... yea.. sper xmboh jpe geng lme... nok2 ak ni.. smnjok pndoh umh, jrg dh ak jpe geng ak... anywy, thx r nani eyk... mm... lps smyg jumaat owr, ak pun lntas tuko bj dr bj mlayu ke t-shirt pahtu trun bwh umh, start muto pah2 tembo g kt koloh rendah aku... average speed 100 km/j r... sapa je kt tu, ttbe je aku ni yg jnis xwpe malu jd malu... ngn geng puan koloh rendah aku r... laen gler muke... muke matured kn sapa ad yg aku xegt... huhu... sory r geng... mm.. setibanyer ak kt skkt, ak pun lntas menggerakkn kaki aku ni ke tingkat 3 di maner kls lme ak trletok... rndu gler saat koloh rendah.. pah2, lam kul 3.3 ptg, mjlis pn bermle... lam rmey2 cg djmput, ustaz yusri je mari... cg laen ader hal... ader yg br blk dr kg... tp xpe r...mser ak duduk 2, sorg2 geng puan ak tgk... ak tgk tuk cam mle r... klu yg thifa, fatin ghani, hana n hanum tu xpe r.. geng koloh ak gk... dr sorg2 aku tgk... yg ak cam, nani, mahirah, hajar, hidayah, aimi, syazwani, nadia, nashirah...yg org laen ader ak egt mke, xegt nme n egt nme, xegt mke...huhu... pah2 diaderkn r mjlis bako aym... aii... nsb gk r ujan xwpe lbat... sket2 jea tu.. klu x, xjd dh agnda tu...




ni r... nok ke wak idup api, pyh gler... lam 20 mnt gok r nok ke idup api sapa r jd bare... aii...dhla mase tu pun lwt dh.. dkt kul 4... tp xpe.. ak mmujuk atie aku tuk blk lwt... bkn sng nok mai cni... hsl berkat kesabaran yg tinggi, api pun dapat dihdupkn... tp maser ni ustaz blk doh.. yer kte ader keje... sdey lok... xpe2... reunion ni msh dteruskn.... lps api dhidupkn, geng2 laki(alif, azizi, ayub, azman, amirul, sobri, haikal) pn bako aym...


ha... ni lok antare bhagian2 aym yg dijadikan mgsa pemanggangan... huhu... bes gler aym ni pas msk.... bak kater org tue2, it's finger licking... aku pun xahu aym ni saper wak n dbwk oleh saper.. ak juz ambik dr org puan dan bako... lgpun, xpnting pun tuk tahu saper yg wak kn.... jnji ley mkn jer...huhu.... maser nie, aym yg aku jager drpd terlajok hangus ialah aym hok duk tepi skali beloh kiri... yg kedue dari kiri tu geng2 aku yg laen jager.... mm... pah2 dkt kul 5 gk r aym ni nok ke masok... fuh... lamer gler duk nunggu.... nsb baek aku ni seorg yg penyabo... huhu... and to shorten the story again, lam kul 6 gok r mjlis ni abs... sblom tu, smpat gok r aku ambik kontek dr geng2 aku ni... aku ambik gambo je... huhu... nok tulis mls r bos... bkn sket.. lgpun
pen, pensil, kertas xbwk....

ni r kertas yg aku ambik gmbo tu... huhu... klu korg nok ambik nombor lam nie, ley jer lgpun seme geng2 puan aku lam ni lawo2 laker... mmg xnyesal r... n xslh an aku wk gny... tuk mengeratkn silaturrahim gok... huhu... xpe r, gue chow lu... mama gue mau guner koputer lok...chow...









No comments: