Folow Me?

maLaNGny3r.....

ye.. tajuk di ats sudah menerangkan betape malangnyer ak pada hari ini.. iaitu hari kamis, 27/11/08.. akn ku cop ari ini sebagai ari plg mlg dlm hdpku.. mesti korg tertye tye aper yg sdh jadi pd diriku kan.. mm.. diringkaskan cerita, mcm ni r... kisah ni bermule apabila rosed mengajak ku ke cc warzone di gong badak.. ak trs mnerimanyer dan die srh ak tnggu kt umh peko.. dlm perjlanan ku itu, aku telah dapat menyaksikan satu kemalangan yang berlaku btl2 d hdpn mateku di hdpn UMT.. keaadaan mase tu hjn lebat.. kemalangan ni berlngsung secara live and exclusif.. huhu.. kmlgn tu melibatkan sebuah proton wira dengan lori.. tp ak tdk berhenti di tempat kjadian krn siapalah ak ni.. nk tlg pun, sdh rmai yg pakat serbu di tempat itu... org2 tu dtg dari kedai mkn yang berhampiran... semasa ak meneruskan perjalanan, tiba2 berhampiran dengan sekolah tok jembal, adlh satu makhluk perempuan yang bwk kereta saga, melakukan stunt brek mengejut, beri signal kekiri dan msk simpang.. so ape jd dgn aku? berbekalkan muto modenas, tayar yg botak, melakukan brek kecemasan, ak pun tersungkur jatuh ke bumi.. dgn helmet yg tercabut visornye, tgn yg ak rse seliuh, ak pun brg r skjp.. dlm ati ak pk mcmne keadaan muto tu, nset ak ni mcmne..  rsk ke x.. pah2 ak pun mengagahkan diri bgn.. seorg lelaki keluar dari kereta itu dan memohon maaf kepada ku.. llu dye bertye skt ke x.. ak mls la jwb soalan bodoh dye tu.. llu ak kte xpe r bang.. xdop mende pun.. skali lg dye mtk maaf kt ak.. ak kater ok, xpe.. pah2 ttbe je mlt ak ni memohon maaf plk kt dye.. ai.. tbe2 j terpancul perkataan itu.. utk aper ak mtk maaf.. xpe r..  lalu ak mendekati muto ak yg jauh terseret kedepan... k.. stkt tu jea coretan ak kali ni.. nk mandi p keje lok.. da...

4 comments:

-Bambino- said...

padan muke mg..
2 r..uat jaat kat aku ag..
mg thu da aku owg bek..
mane blewy kenat boss..
hahahahaha!!!
bek mg mntk mf ngn aku..
lalalala...

arefief007 said...

layan aku.. mg byk dose ngn ak.. ak raser ekg mg kne parok agi dr ak..haha..

redhotspicy said...

mu kje ke?ad ke org trime mu jd pkerje?

amiechomel said...

izwan... ok ke, ada cedera kat mana2 ke... alala, siannye... berhati2 dijalan raya lain kali no...