Folow Me?

k3m k3c3m3rLaNGaN SPM..

Lembah Bidong, Setiu - SMK Lembah Bidong telah menganjurkan satu kem SPM pada 13/12/08 - 18/12/08. Kem ini bertujuan untuk meningkatkan kembali prestasi para pelajar@calon SPM bagi menghadapi peperiksaan itu pada tahun hadapan. Hal ini demikian kerana prestasi calon-calon ini semakin merudum selepas keputusan PMR diumumkan pada tahun lalu. Kem ini juga bertujuan untuk menyedarkan para pelajar dan memberi sedikit informasi serta mengajar teknik-teknik menjawab kertas peperiksaan SPM kepada calon-calon ini. Kem ini juga mendapat banyak pujian daripada pihak-pihak luar. Hal ini demikian kerana di sebalik para pelajar lain tengah menikmati cuti persekolahan mereka, para calon ini datang ke sekolah untuk menghadiri kem ini. Para penceramah yang terlibat adalah daripada kalangan para pemeriksa kertas SPM sendiri. 
Aarggh!!! Malas r wak ayat skema ae.. hehe.. mm.. kem ni banyak gok r membantu aku untuk memahami kembali subjek-subjek form 4.. yea.. manekan idak.. aku asyik ponteng jer maser form 4.. klu x ponteng kt blk guru, aku ponteng kat bilik band.. hehe.. pecah rahsia.. tp xpe.. mende lepas dh.. mm.. antare subjek yang aku banyok ponteng taon ni ialah subjek EST.. hehe.. sory madam azimah.. huhu.. anak muridmu ini ingin meminta ampun.. mungkin markah EST akhir tahun ini memberi pengajaran kepada aku iaitu aku hanyer mendapat 69%..  hehe.. tp InsyaAllah tahun depan aku raser xmboh, xnak, dan macam-macam x lagi tuk tidak mengambil subjek ni.. aku x reti nok wak ayat pasif tuk membina karangan EST tu.. mm.. kembali pasal kem ni... kem ni bagi aku okay r.. tp dlm banyok2 responden aku tanyer petang tadi, rater2 menjawab, bosan.. hok tu jer.. aku x dengo pun org kater sedap.. bgs.. ai.. aper nok jadi r.. mm.. sepanjang kem ni, ak menghadapi pelbagai cabaran.. kesemuanyer terlalu peribadi untuk aku ceritakan kt sini.. so bialah ia menjadi rahsia aku.. hahaha... mm.. kenangan paling manis bagi aku sepanjang kem ini ialah apabila cikgu memberi makanan percuma kepada semua pelajar.. hehe.. maser mule2 cikgu bagi roti john tp mlm yang laen pulok cikgu bagi burger.. ni baru bes.. dpt mkn free.. hehe.. yea.. saper xmboh mende free ae.. kn3?? huhu.. kt bwh ni pulok antare gambo-gambo yang sempat di'snap'kan sepanjang kem ini.. sebenarnyer ader lagi tapi x larat la nak upload.. huhu.. kr.. setakat ni jea coretan tuk kali ni.. akhir kater, nikmatilah gambo2 kat bawah nie.. 

p/s:klu rajin, bagi r komen tentang gambo2 kat bawah ni.. huhu




gambo ni maser ngah blajo bio.. thx to cg khairul izani kerana memberi kerjasama untuk menangkap gambar kiteorang... hehe...












sebenarnyer,dalam gambo ni, aku bukan nok tunjukkan pasal due orang makhluk ni, tp nok tunjuk topi keledar aku warne biru kt dalam loker blakang nung.. huhu...










awok2 koya.. maen gitar x pandai pun.. haha..










No comments: